nerdynerdo

Alla inlägg den 11 april 2014

Av Ella - 11 april 2014 21:02

Finallyyy..! Eller egentligen ska jag väl inte säga något eftersom jag har varit sjuk... Men denna vecka har ju vart så sjuukt lång! Men men, nu är det äntligen helg, plus att jag har påsklov nuu! 8D Så himla skönt, verkligen! Efter en vecka med typ 5 prov så är det jätteskönt att ta en lång paus, haha. ^^ 
Men idag så pratade min musiklärare om rock- och pophistorien, vilken var sjukt intressant! Vi fick lyssna på 50- och 60 tals musik, vilket jag är typ uppvuxen med, haha! Det var svårt att sitta still då jag verkligen bara ville svänga loss, hahaha ^^  Sedan efter skolan så drog jag och Elise till Coop och köpte glass Calippo bubblegum är inte god och så cyklade vi till vår gamla skola och gick runt där. Det var sjukt mysigt faktiskt! o.o OCH IMORGON SÅ SKA JAG OCH MIN KOMPIS BESTÄLLA BILJETTER TILL NÄRCON!! MEEP, LÄNGTAR SÅÅÅ~! >u< Woop woop fpkgrögäa (^u^)b
Snart så ska jag kolla på My Neighbor Totoro (Eller Min Granne Totoro som den heter på svenska) och jag har förberett mig väl med chokladbollar, hehe. ^^ 
Här är lite random grejer på Elise och mig c:

   


Haha detta var en snapchat till min bästa vän, Rachel, som bor I Frankrike hurr hurr... XD 

Presentation


Hei! Jag är en 17-årig tjej som heter Ella!
Här skriver jag bara lite tråk om mitt vardagliga liv, feel free to read typ. (゚ヮ゚)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards