nerdynerdo

Alla inlägg den 13 april 2014

Av Ella - 13 april 2014 19:42

Vikingaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar 
... Förlåt, jag var bara tvungen haha. ^^ Nej, men jag tycker verkligen om vikingar jääättemycket, som typ, alla som jag känner vet om. c: Jag har några vikingasaker (kläder, svärd, ring, liten runa och runor ''bokstäverna'') och jag ska även få beställa en vikingayxa som min pappa ska ge mig! ^^ Jag tyckte den danska modellen var finare dock, men den var också dyrare och min pappa tänkter bara ge min den svenska modellen, haha... Eller tja, jag vet inte om det är en svensk modell, men inte är den dansk inte.


Danska modellen            den som jag ska få
             


Åh! För er som också vill ha en vikingayxa, eller andra coola vikingagrejer så kan ni hitta det på denna hemsida --> KLICK <--
Dessutom ska min kära pappa hjälpa mig med att skapa en egen vikingasköld! Så himla häftigt, aah! >u< Jag har verkligen världens bästa pappa!  Jag har så sjukt tråkigt så jag ska fråga honom om inte jag kan gå till garaget och börja med den redan, haha. ^^ 
Jag och min bror har fortfarande inte kollat på Totoro än.. Varje gång har Eddie spelat med sina vänner och blivit klar när jag redan har gått och lagt mig... Men idag så ska vi verkligen kolla på den! Tänkte skriva vad jag tycker om filmen antingen senare ikväll eller imorgon. Det beror på när vi kollar på filmen och hur trött jag är efter det, haha. xD Hoppas ni får en härlig söndagskväll, gottfolk! (^u^)/

Presentation


Hei! Jag är en 17-årig tjej som heter Ella!
Här skriver jag bara lite tråk om mitt vardagliga liv, feel free to read typ. (゚ヮ゚)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards