nerdynerdo

Direktlänk till inlägg 20 april 2014

Eh.

Av Ella - 20 april 2014 22:39

Dålig rubrik men skitsamma c: Och jaaa, jag har vart jättedålig på att blogga de senaste dagarna men jag har inte orkaaat. ... Och inte velat, haha ^^'' Meeeen, nu tänkte jag göra ett inlägg medan jag väntar på att The Sims ska installeras klart på min skoldator. 
Mycket har hänt under dessa dagar. Jag och min familj har vart på kryssning till Åland, supermysigt! Synd bara att en tant på bussen var så himla dryg. Och hon satt bakom mig och min bror både till och från båten... Meeeen, jag pratade lite med en som jobbade på båten eftersom jag ska börja på Lindholmens tekniska gymnasium i höst! Sjötekniks linjen babyy. Så fick veta lite smått och gott om hur han tyckte det var att jobba på sjön och hur länge han var på båten och hemma och blah blah.  Sen när vi kom hem så låg jag och mamma på soffan får båda vi var jättetrötta hahaha. Sedan gick jag upp till mitt rum för att prata med min kompis Rachel och då somnade jag... Sedan vaknade jag 3:00 men aja, kanske inte så kul att veta...
Dagen efter kom min syster och hennes pojkvän hem och det var najs. Jag fick en gigantisk Göteborgsflagga och massa nordiska småpengar! :D De åkte hem till Göteborg idag.. Meeeen jag ska dit om typ två veckor! För det är vikingamässa, och om ni inte redan har märkt det så är jag galen i vikingar! ^^''

Och guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud, Igår kväll natt så kollade jag på Hvidstengruppen (klicka på titeln för att se den danska trailern... På danska) innan jag gick och la mig, och jag rekommenderar den starkt! Det är en dansk film, baserad på en sann historia från andra världskrigets nazistockuperade Danmark. Jättebra! Super duper! Men det kan komma tårar... Jag blev så ledsen i slutet av filmen så jag grät mig själv till söms, hahaha.  Men en jättebra film är det i alla fall.


... Men innan allt detta så var jag med mina kära vänner Elise och Gabriella, och vi gjorde det där... ''Best Friend Tag'' och la upp på YouTube. Jag tänker bara lämna länken här för jag skäms så, haha. XD Men den är ändå lite rolig så ni får väl kolla på den om ni vill. Den är väldigt lång tho.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ella - 4 juni 2015 22:06


Hej människor som förmodligen inte läser min blogg längre! (゚ヮ゚) Idag gick jag på sommarlov, och det är verkligen välbehövligt. Skolan har verkligen tagit all min energi, så jag har inte gjort mycket de senaste månaderna. Men ä...

Av Ella - 24 februari 2015 20:55

Denna vecka har jag sportlov!! :D Och det är även det värsta sportlovet ever typ! :D  Det började redan i fredagskväll, då jag började känna av att jag hade apont i halsen och var lite, lite snorig. Men jag tänkte inte mer på det, utan jag tog en k...

Av Ella - 5 februari 2015 19:12

Jag har suttit hemma sedan tisdags och har knappt kunnat prata alls, så ont i halsen har jag haft. ಥ_ಥ Men nu är jag helt återställd, typ i alla fall... Så jag ska gå till skolan imorgon. Plus att vi bara har två lektioner imorgon ändå så...

Av Ella - 21 januari 2015 22:20

Efter en lång, oväntad "paus" är jag tillbaka! Det var aldrig meningen att jag inte skulle blogga på så här länge, men varje gång jag tänkte "Nej, nu ska jag ta o blogga lite!" slutade det aldrig med "Meh, jag gör det nån annan gång." men den gången ...

Av Ella - 7 december 2014 22:01

Idag är det andra advent och eftermiddagen spenderade jag tillsammans med dem bästa personerna jag känner, Elise och Gabriella! Jag hade nämligen bestämt att klippa mig igen, vilket de skulle få göra idag, haha. Och det gjorde dem! Fyfan vad jag triv...

Presentation


Hei! Jag är en 17-årig tjej som heter Ella!
Här skriver jag bara lite tråk om mitt vardagliga liv, feel free to read typ. (゚ヮ゚)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards