nerdynerdo

Alla inlägg den 23 april 2014

Av Ella - 23 april 2014 00:14

Tänkte skriva ett litet inlägg innan jag går och lägger mig för jag är inte ett dugg trött, haha! 

Så idag var det första dagen i skolan efter påsklovet. Inte kul alls. Allt gick dåligt och usch. Men det blev bra sen när jag kom hem! Jag hjälpte min kära far att putta ut vår Pontiac från garaget, bar in utemöblerna in till garaget, bar in ved... Och sedan ''lagade'' vi mat eller värmde mat som mamma hade lagat, haha xD och så avslutades vår pappa- och dotter dag som inte var planerad med att vi började kolla på en serie/dokumentär om andra världskriget! Vi satt och kollade i typ tre timmar, haha. Men det var jättemysigt! Jag älskar att spendera tid med min pappa för han är en så lättsam person och man blir liksom glad av att vara i hans närhet. Gud vad jag älskar min pappa! 

Dessutom så fick jag några av mina vikingasaker jag hade beställt! Dock så kom inte allting... Yxan fanns inte i lager, men den kommer så fort de får in den igen! Plus att jag inte har bild på det... xD
Men imorgon så ska vi ha en aktivitetsdag på skolan och jag kommer ha bild hela förmiddagen! För att jag ligger efter, heh... Och för att kunna få bättre betyg i bild så har jag fixat lite fribilder! Jag ritade en alldeles nyss, heh.
Men nu ska jag sova, så att jag orkar gå upp imorn. God natt, gott folk!

  


Presentation


Hei! Jag är en 17-årig tjej som heter Ella!
Här skriver jag bara lite tråk om mitt vardagliga liv, feel free to read typ. (゚ヮ゚)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards