nerdynerdo

Direktlänk till inlägg 10 maj 2014

Eurovision final!!

Av Ella - 10 maj 2014 20:10

Ikväll är det Eurovision finaaaaaaaaaaaaaaaaaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 


Jag är så sjukt taggad!! De länder jag hoppas på mest är...
     
Finland, Sverige och Island!! Även fast Islands låt är så mycket bättre på isländska.

Jag tycker även mycket om Norges och Tysklands låtar, men inte lika mycket som två av våra andra nordiska bröder, haha. Nej, jag tycker inte alls om Danmarks låt. Blä.


Jag har varit sjukt peppad hela veckan, och ikväll smäller det! Huvudpunkten av hela maj! (Förutom Norges nationaldag, såklart! ^^) 
Jag var med Gabriella tidigare idag, men sa att hon var tvungen att dra innan 21:00 eftersom jag ska kolla på Eurovision hahahah XD Ja, jag är en Eurovision-nörd :c Men hon skulle hem vid 20:00, så det spelade inte så stor roll egentligen. Att jag skulle tvinga hem henne en halvtimme senare, menar jag. Asså gud, jag fattar typ inte vad jag själv sitter och skriver just nu... Jag är så exalterad! pwåkhåf'ö
... Någon annan än jag som tänker Hetavision när man sitter framför TVn och tittar på Eurovision? Inte? Okej... 
Asså varje år när jag kollar på detta tänker jag alltid ''Åh, nåt år vill jag representera Sverige. Eller kanske Finland..'' Och nu tänker jag även Island, om jag flyttar dit som jag har planerat, haha. Kanske Norge? Gud, jag måste verkligen sluta. Det skulle ändå aldrig hända eftersom jag inte vill att folk ska höra mig sjunga. Hm, ett ganska stort problem om jag vill vara och tävla i Eurovision, inte sant? 

Nej, nu ska jag sjunga lite Eurovision låtar, gamla som nya, innan jag går ner för att titta. Vi får hålla tummarna för Sanna nu! Och för Softengine och Pollapönk, mwahaha.

 
 
Elise Bubblan

Elise Bubblan

14 maj 2014 23:08

Jaa du... Det där med Danmarks lår.. Stämmer det nu i efterhand? ;) <3

http://www.colourgirl.bloggplatsen.se

Ella

14 maj 2014 23:19

.. Tyst med dig, kvinna. Ingen behöver få veta! xD :#

 
Elise Bubblan

Elise Bubblan

14 maj 2014 23:35

Okej, okej... Haha xD <3

http://www.colourgirl.bloggplatsen.se

Ella

14 maj 2014 23:43

Till alla som läser dessa kommentarer; Nej, jag gillar fortfarande inte Cliché Love Song! :#

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ella - 4 juni 2015 22:06


Hej människor som förmodligen inte läser min blogg längre! (゚ヮ゚) Idag gick jag på sommarlov, och det är verkligen välbehövligt. Skolan har verkligen tagit all min energi, så jag har inte gjort mycket de senaste månaderna. Men ä...

Av Ella - 24 februari 2015 20:55

Denna vecka har jag sportlov!! :D Och det är även det värsta sportlovet ever typ! :D  Det började redan i fredagskväll, då jag började känna av att jag hade apont i halsen och var lite, lite snorig. Men jag tänkte inte mer på det, utan jag tog en k...

Av Ella - 5 februari 2015 19:12

Jag har suttit hemma sedan tisdags och har knappt kunnat prata alls, så ont i halsen har jag haft. ಥ_ಥ Men nu är jag helt återställd, typ i alla fall... Så jag ska gå till skolan imorgon. Plus att vi bara har två lektioner imorgon ändå så...

Av Ella - 21 januari 2015 22:20

Efter en lång, oväntad "paus" är jag tillbaka! Det var aldrig meningen att jag inte skulle blogga på så här länge, men varje gång jag tänkte "Nej, nu ska jag ta o blogga lite!" slutade det aldrig med "Meh, jag gör det nån annan gång." men den gången ...

Av Ella - 7 december 2014 22:01

Idag är det andra advent och eftermiddagen spenderade jag tillsammans med dem bästa personerna jag känner, Elise och Gabriella! Jag hade nämligen bestämt att klippa mig igen, vilket de skulle få göra idag, haha. Och det gjorde dem! Fyfan vad jag triv...

Presentation


Hei! Jag är en 17-årig tjej som heter Ella!
Här skriver jag bara lite tråk om mitt vardagliga liv, feel free to read typ. (゚ヮ゚)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards