nerdynerdo

Alla inlägg under maj 2014

Av Ella - 2 maj 2014 09:03

Förlåt att jah inte bloggade i onsdags men jag var upptagen med att spela Minecraft, hahahaha!
Jag och Elise sov nämligen at Gabbi's place, och vi spelade Minecraft non-stop i typ nio timmar! XD sedan gick vi och la oss typ sex på morgonen eller något sådant och vaknade runt 12. Då gjorde vi toast (namnam) och sedan spelade vi mer Minecraft till typ halv fyra sen drog Elise och jag vid fyra. c: men vi hade jättekul, eller i alla fall jag haha xD Mycket roligare än att gå ut och festa eller nåt.
Men just nu sitter jag i bilen på väg till Göteborg! Vi ska träffa min syster Elina och hennes pojkvän, Robbin. Och imorgon ska vi alla gå på en vikingamarknad! Det är anledningen till varför vi åker, haha. Från början var det bara jag som skulle åka till Elina, så då skulle jag åla tåg, men mina föräldrar ville också med så då åker vi alla. c: men men, nu ska jag nog kolla runt lite på YouTube på Hetalia klipp. Bloggar kanske lite senare, haha.

Förresten, idag ska jag träffa Robbins föräldrar ._. Snacka om awkward! Jag vill inteeeeee... ;_;"

Presentation


Hei! Jag är en 17-årig tjej som heter Ella!
Här skriver jag bara lite tråk om mitt vardagliga liv, feel free to read typ. (゚ヮ゚)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards