nerdynerdo

Alla inlägg den 12 juni 2014

Av Ella - 12 juni 2014 13:49

Jag vet at jag har vart urdålig på att blogga, men de senare dagarna (eller veckorna?? I dunno) har jag varken haft viljan eller orken till att blogga. Mycket har hänt och jag har inte direkt lust att skriva om allting, men jag kan ju säga att kabarén är över nu. (Alla stavar det Cabaret men på autocorrect är det gel och kabaré är rätt wtf me is le confused) aja.. Jag har precis städat insidan av vår Pontiac och så tänkte jag tvätta den utvändigt också, men jag tror pappa har nycklarna till garaget och jag är rätt så säker på att tvättsvamparna ligger där. :c men aja, pappa får fixa det själv när han kommer hem haha.
Ikväll är det supé för alla nior, och jag ska gå.. Jag har inte lust att gå längre. Jag vill bara stanna hemma i mitt rum, Lolol. Men jag dka gå med Elise och Gabbi så de blir väl kul. De ska komma hem till mig lite tidigare så ska vi fixa oss och grejer, hehe c: men nu ska jag bara slappa medan jag väntar på att mamma och pappa ska komma hem så vi kan åka till åsby. Ska köpa en present till min mentor där. ^^"

Presentation


Hei! Jag är en 17-årig tjej som heter Ella!
Här skriver jag bara lite tråk om mitt vardagliga liv, feel free to read typ. (゚ヮ゚)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards