nerdynerdo

Alla inlägg den 23 juni 2014

Av Ella - 23 juni 2014 19:54

I lördags kväll hände det. Jag klippte mitt hår.
Jag tänkte göra ett video inlägg, men efter att jag filmat och så, så kollade jag ju såklart igenom det. Och desto mer jag såg, desto mer avskydde jag det, så jag skriver ett vanligt inlägg istället, haha. Här är instagram bilden från den kvällen..~ c: Har inga bilder på denna dator och mamma och pappa sitter bredvid så har inte någon lust att ta selfies lololol

  (klicka för större bifpeflfgä) 

Jag blev ganska nöjd, meeen... Imorgon så ska jag klippa mig igen, men då så ska Elise hjälpa mig, haha XD 
Jag vill ha Dennydens hår..! ;3; so pretteh ;3;  
Så imorgon har jag ännu kortare hår! Jag har aldrig haft mitt hår så kort, så jag är sjukt peppad! 
 
Danmark... ♥ .//u//.


Och på onsdag så ska mamma och jag köpa tyg för att sedan sy kläder~ Och inte vilka kläder som helst.. Utan Norges från Hetalia kläder! Jag behöver dem eftersom jag vill cosplaya som honom när jag åker till Närcon, om typ en månad. Peeeeeeepp~! (>u<)b Så ja... Det komme upp bilder på mig efter ja klippt mig imorn, och förmodligen på de tyger vi köper på onsdag! c:

Presentation


Hei! Jag är en 17-årig tjej som heter Ella!
Här skriver jag bara lite tråk om mitt vardagliga liv, feel free to read typ. (゚ヮ゚)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards