nerdynerdo

Alla inlägg den 25 september 2014

Av Ella - 25 september 2014 19:23

Jag har haft sjuuukt mycket skolarbete under några dagar nu, så jag har inte haft tid med att blogga... (även fast jag var sjuk i tisdags och igår och bara låg och kollade på Attack on Titan, host host)
Men höörrniiii, som ni förmodligen ser så har jag ändrat lite på bloggen. c:
För någon vecka sen så skickade min kära vän Elise en bild, som hennes syster hade gjort till mig typ, som nu är min nya header, haha. ^^ I liek it väri much, tank joo!

... Asså, så mycket har hänt så jag vet inte vad jag ska skriva om. ._.
Jag och mina vänner har haft myskvällar de två senaste helgerna, och båda gångerna har jag sovit hos Juliana! Fösta helgen var det bara jag och Elise som sov över, andra gången sov alla över. Huur kuul soom heeelst!!! >u<b

Sedan som jag nämnde tidigare så kollade jag på Attack on Titan...


Best. Anime. Ever.


Efter Hetalia, typ. :)) Men seriöst, jag vill inte sluta titta på den! (Även fast jag har kollat klart...) ... Längtar så jävla mycket tills den andra säsongen kommer jegopewkgåp lg plz tid, gå fortare, plz jag vill ha 2015 nuuuu...! 
Och Levi ;//////; Bästa karaktären juu, I'm in love dwokpgwfää han är min huehuehue eeeehp! 
.. Men första into låten är bättre än den andra.

Och inget jag skriver make-ar sense right now.. .3.  Sorry .3.
Nej, men nu ska jag vara mer social med Elise och Gabbi på skype, och så ska jag försöka börja blogga mer igen! 
Here, have the first intro of Attack on Titan, yeeeh~

Presentation


Hei! Jag är en 17-årig tjej som heter Ella!
Här skriver jag bara lite tråk om mitt vardagliga liv, feel free to read typ. (゚ヮ゚)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards