nerdynerdo

Alla inlägg den 14 april 2014

Av Ella - 14 april 2014 21:33

Okej, jag älskar Totoro. Det är typ, en av världens bästa filmer. Herreguuud, jag tycker så himla mycket om den! Jag skulle kunna kolla på den om och om igen! Jag är så sjukt glad att jag kollade på den nu så då kan jag ju köpa Totoro grejer på NärCon i Juli! För det lär ju finnas, haha! ^u^ 
Vi kollade även på Prinsessan Mononoke också, men den tycker jag inte var lika bra.. Jag tyckte om idén och stilen, men den lämnade kvar mnga frågetecken när den var slut. Plus att när gudarna var besatta såg det sjuuuukt vidrigt ut > <''  Men annars var den filmen också grym! Inte lika grym som Totoro dock.

Idag beställde jag och min pappa från Viking.se  och det blev lite mer än bara yxan.. XD 
Vi beställde vikingayxan, bälteshållare för yxan, en pilspets och två halsband. Ett halsband med Torsrunan på, och Asarunan på den andra, för er som vill veta.. Jättefina, verkligen. c: Oooch så sköt jag lite med min pilbåge för första gången i år! Sjuukt roligt! Har saknat det jättemycket, haha xD Men vi har ingen riktig skyttetavla, så jag fick sikta på gamla IKEA kartonger. Men det spelar ju ingen roll egentligen, haha. 
... Det känns som om detta inägg inte make-ar sense at all, hahaha XD Dat Svengelska.  Jaja, skyller på att jag är trött! Nej, nu ska jag fortsätta titta på TV för mig själv. c:

Baii baii //Tjejen med matchande myskläder

   

... Dat iPhone-kvalle.

Presentation


Hei! Jag är en 17-årig tjej som heter Ella!
Här skriver jag bara lite tråk om mitt vardagliga liv, feel free to read typ. (゚ヮ゚)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards